söndag 27 februari 2011

Herre i mitt eget hem !


Som bevis på att jag härskar i mitt eget hem har jag numera , bredvid TV n satt upp denna tio taggare som jag sköt för Clay. Clay var den gråtuss som jag påbörjade min hundförar karriär med.. Den tionde älgen som jag sköt på stånd för honom var denna tio taggare.
Älgen föll strax innanför linjen nedanför Vings där Larsson satt på pass .
Jag minns Larsson kom gående med sin fru Sally, och Larsson prata i telefon med en kund och
jag minns Larsson sa " Näe nu måste ja lägga på ! för dom har skjöte en storen tjur precis bredvid mitt pass" .
Sånt man minns , och därför ska naturligtvis Larsson , förlåt Hornet pryda sin plats där man ser det allt som ofta , bredvid TV n .

4 kommentarer:

Berka sa...

Tillägg: var herrns sambo som nämnde att de vore snyggt med ett till horn brevid Tv:n på andra sidan också! =)

Berka sa...

Var det inte alls de !!!!'
Fan att kärr.... ska kunna logga in på min blogg !!!

Unknown sa...

Ha ha!! jag tror att jag tror mer på Ingela vad det gäller vem som är härskare i ert hem :)

Berka sa...

Hrmf... har hört att en del MÅLAR sina horn vita! Finns antydningar på att någon hemma hos mig vill ha det så....
Det säger jag bara ..Att kommer jag hem efter en veckas jobb och finner ett av mina horn i vinterskrud ....DÅ tar jag INTE ansvar för vad jag gör.....